TeraPlast Bistrița (TRP) a realizat în primul trimestru venituri consolidate din contractele cu clienții de 249,22 milioane lei, cu 40,93% mai mari decât cele de 176,84 milioane lei din exercițiul financiar precedent. Vânzările în afara României au ajuns să reprezinte 38% din cifra de afaceri consolidată.
„Începutul anului 2025 arată un Grup TeraPlast întărit, mai mare și mai puternic, cu o amprentă extinsă pe piețele europene. Creșterile de 2 cifre în vânzări și profitabilitate sunt rezultatul concret al deciziilor strategice de internaționalizare”, spune în raportarea anuală preliminară Bogdan Crăciunaș, director financiar al Grupului. „Începem să arătăm acționarilor efectele măsurilor de eficientizare operațională implementate în ultima perioadă și a investițiilor masive făcute în ultimii ani. Incertitudinea din aceste zile ne validează strategia de extindere regională și vom continua să ne concentrăm eforturile spre creșterea afacerilor și capitalizarea oportunităților.”
În același interval de raportare, cheltuielile cu materiile prime s-au majorat cu 40,00%, la 165,95 milioane lei, de la 118,53 milioane lei, și cheltuielile cu beneficiile angajaților au urcat cu 33,26%, la 37,10 milioane lei, de la 27,84 milioane lei.
Citește mai mult pe PROFIT.ro: