SIPEX Company (SPX) a realizat în primele 3 luni venituri totale din exploatare de 67,99 milioane lei, cu 3,78% mai mici decât cele de 70,66 milioane din exercițiul financiar precedent. Este o performanță în contextul unui declin de 3,13% a segmentului business to business, la 28,72 milioane lei, de la 29,65 milioane lei, și de 4,47% pe activitatea de retail, la 36,27 milioane lei, de la 37,97 milioane lei.
„Suntem conștienți de provocările actuale ale pieței, în special cele cauzate de lipsa predictibilității fiscale și de presiunile asupra costurilor operaționale, dar suntem încrezători în strategia noastră pe termen lung”, spune CEO-ul Irinel Gheorghe, care deține 91,90% din acțiunile SIPEX. „Ne propunem consolidarea poziției SIPEX în topul distribuitorilor de materiale de construcții, prin extinderea portofoliului de produse, dezvoltarea de parteneriate solide și creșterea eficienței operaționale. Canalul B2B, care generează volume mari și aproximativ 44% din cifra de afaceri, rămâne o prioritate strategică.
Citește mai mult pe PROFIT.ro: