Cu aplicația noastră ID·Cloud, angajații precum îngrijitorii și managerii au la dispoziție informații importante din sistemul nostru ID·CloudRE pe un dispozitiv mobil în orice moment, chiar și fără o conexiune la internet. Datele pot fi transferate direct din baza de date ID·CloudRE pe dispozitiv mobil, pot fi adăugate date suplimentare, iar datele existente pot fi modificate. Utilizatorul dispozitivului mobil decide când să copieze datele pe dispozitivul mobil și să le transfere înapoi în baza de date. Desigur sunt prevăzute și autorizațiile corespunzătoare.
Aplicația este disponibilă gratuit pentru clienții noștri. Cu mare plăcere Vă arătăm funcțiile aplicației în direct cu datele Dvs.
După cum arată meniul, aplicația are următoarele funcții:
- Un cockpit care arată activitățile importante de făcut. Funcțiile noi pot fi adăugate oricând în cockpit în aplicația IDCloud.
- Navigator structurat în funcție de obiecte de date și care oferă informații precum numere de telefon pentru apelarea cu ajutorul dispozitivelor mobile, adrese de e-mail pentru scrierea e-mail-urilor directe, adrese pentru indicații prin Google Maps către chiriași și furnizori, clădiri, dar și reprezintă fotografii și documente ale sistemelor tehnice din imobilul închiriat sau din clădire.
- O agenda, astfel încât calendarul cu programări să fie mereu actualizat, să fie adăugate întâlniri noi și să fie modificate cele existente.
- Notițele contractelor de închiriere, partenerii, etc. pot fi accesate în orice moment, pot fi adăugate notițe noi și pot fi modificate cele existente.
- Înregistrarea timpului: cu această funcție se înregistrează orele lucrate de personalul administrativ sau de îngrijitorii clădirilor, obiectelor etc. Această aplicație verifică dacă orele de lucru au fost înregistrate pentru perioada contabilă și, dacă nu, acest lucru este afișat în pictogramă.
- FM-Portal: cu această funcție portalul FM poate fi accesat prin Internet. Portalul FM va fi utilizat de chiriași, proprietari și îngrijitori. Funcțiile și interfața cu utilizatorul sunt descrise intr-un document separat.
Mediu, oferă managerului și îngrijitorului o imagine de ansamblu asupra datelor despre consumul de energie al sistemelor individuale de încălzire. Datele despre consumul de ulei pentru încălzire pot fi înregistrate pentru facturarea în așteptare a costurilor pentru încălzirie și a costurilor auxiliare. Aceasta se aplică tuturor tipurilor de consum, cum ar fi eliminarea deșeurilor, apa, etc.