Proprietarii doresc să scadă costurile de operare pentru perioada impusă de starea de urgenţă, dat fiind faptul că mulţi dintre angajaţi lucrează de acasă, şi să continue în acelaşi timp să asigure serviciile necesare pentru a păstra clădirile în condiţii optime, arată comunicatul companiei de consultanţă imobiliară CBRE, care administrează o suprafaţă de peste 7 milioane de metri pătraţi de birouri, centre comerciale şi spaţii industriale în Europa Centrală şi de Est.
Proprietarii doresc să scadă costurile de operare pentru perioada impusă de starea de urgenţă, dat fiind faptul că mulţi dintre angajaţi lucrează de acasă, şi să continue în acelaşi timp să asigure serviciile necesare pentru a păstra clădirile în condiţii optime, arată comunicatul companiei de consultanţă imobiliară CBRE, care administrează o suprafaţă de peste 7 milioane de metri pătraţi de birouri, centre comerciale şi spaţii industriale în Europa Centrală şi de Est.
CBRE menţionează că, procentul angajaţilor care au nevoie să vină la birou a scăzut cu până la 90-95% din totalul echipelor, pe măsură ce companiile au implementat munca de acasă, excepţie făcând jucătorii din industria farmaceutică, media, ITsau telecom.
Valeriu Toma, Deputy Head of Property Management, CBRE România, a declarat:"Pe piaţa de property management a clădirilor de birouri asistăm la un paradox:având în vedere gradul redus de utilizare în această perioadă, proprietarii se gândesc săscadăcosturile de operare a clădiriicu 30-50%,însăfără a afecta serviciile sau a pune în pericol joburile furnizorilor.
Link Original: