COURTYARD BUCHAREST FLOREASCA:  "Peste 80% dintre clienti sunt din segmentul corporate"

COURTYARD BUCHAREST FLOREASCA: "Peste 80% dintre clienti sunt din segmentul corporate"

Courtyard Bucharest Floreasca, cea mai recentă investiţie lansată de Grupul Apex Alliance în ţara noastră, a încheiat 2019 cu un grad de ocupare de aproximativ 40%, o medie remarcabilă pentru finalul de an pentru un hotel nou, se arată într-un comunicat remis Redacţiei noastre.

Courtyard Bucharest Floreasca, cea mai recentă investiţie lansată de Grupul Apex Alliance în ţara noastră, a încheiat 2019 cu un grad de ocupare de aproximativ 40%, o medie remarcabilă pentru finalul de an pentru un hotel nou, se arată într-un comunicat remis Redacţiei noastre.

Potrivit sursei citate, preţul mediu pentru o noapte de cazare a fost de peste 80 euro, sejurul mediu s-a apropiat de două nopţi de cazare, iar cei mai mulţi clienţi au fost din zona de business a Bucureştiului, aşa numiţii clienţi "corporate" (80%), însă şi segmentul clienţilor din zona leisure a început să crească de la o lună la alta.

Adrian Adam, General Manager Courtyard Bucharest Floreasca, a declarat: "Am avut un început de forţă, confirmând astfel semnalele pieţii că era nevoie de un hotel de lanţ în această zonă. Solicitările au avut constanţă, în primele trei luni rezultatele fiind foarte bune mai ales că vorbim de finalul anului.

Link Original:

https://www.constructiibursa.ro/courtyard-bucharest-floreasca-peste-80-procente-dintre-clienti-sunt-din-segmentul-corporate-2172921