Comunicarea corectă, echilibrată, este esențială în această perioadă de incertitudine, indiferent că vorbim despre dialogul avut cu alți colegi din breaslă sau despre mesajele transmise către clienți. Este momentul în care poți face branding cu rezultate foarte bune și în care agenții imobiliari profesioniști vor ieși în evidență prin ceea ce fac și prin ceea ce spun, sunt de părerere speakerii invitați să ia parte la cel mai nou webinar CPI – Alex Printz (Mr.
Comunicarea corectă, echilibrată, este esențială în această perioadă de incertitudine, indiferent că vorbim despre dialogul avut cu alți colegi din breaslă sau despre mesajele transmise către clienți. Este momentul în care poți face branding cu rezultate foarte bune și în care agenții imobiliari profesioniști vor ieși în evidență prin ceea ce fac și prin ceea ce spun, sunt de părerere speakerii invitați să ia parte la cel mai nou webinar CPI – Alex Printz (Mr. Exclusivitate) și Alex Muntean (iAdvise).
Exită două tipuri de comunicare în această perioadă – cea îndreptată spre agenții imobiliari, colegii tăi de breaslă, și cea îndreptată spre clienții tăi. În primul caz, trebuie să iei în calcul faptul că, momente de incertitudine ca cele pe care le trăim în prezent, agenții au nevoie de direcție, leadership și calm.
Link Original: