Lunile de izolare şi situaţia încă fragilă în ceea ce priveşte pericolul de infectare cu virusul Covid-19 îşi vor pune amprenta asupra comportamentului de consum al românilor, aceştia fiind tentaţi să aleagă mai multe activităţi în aer liber şi vacanţe în interiorul ţării, potrivit unui studiu realizat de compania de consultanţă imobiliară Cushman & Wakefield Echinox şi compania de cercetare MKOR Consulting, conform unui comunicat de presă.
Lunile de izolare şi situaţia încă fragilă în ceea ce priveşte pericolul de infectare cu virusul Covid-19 îşi vor pune amprenta asupra comportamentului de consum al românilor, aceştia fiind tentaţi să aleagă mai multe activităţi în aer liber şi vacanţe în interiorul ţării, potrivit unui studiu realizat de compania de consultanţă imobiliară Cushman & Wakefield Echinox şi compania de cercetare MKOR Consulting, conform unui comunicat de presă.
Odată cu ridicarea restricţiilor, proces ce are loc treptat, începând cu 15 mai, principalele activităţi pe care românii îşi doresc să le facă mai des sunt plimbările în parc (32%), petrecerea vacanţelor în România (26%) şi activităţile sportive în aer liber (25%), urmate de participarea la evenimente culturale (17%), antrenamente la sala de fitness (15%) şi vizite la locurile de joacă pentru copii (14%).
La polul opus, principalele activităţi care vor fi realizate mai rar sunt legate de ieşitul la masă în mall (53%), călătoriile în străinătate (45%) şi mersul la cinematograf (45%), reiese dintr-un sondaj realizat pe un număr de 600 de respondenţi din toate judeţele ţării.
Link Original: