Bugetul mediu alocat de români pentru achiziţia de plăci ceramice se menţine la cca. 1700 lei, în timp ce suprafaţa medie placată este de 33m. 2, potrivit unui studiu realizat de Lasselsberger Ceramics România, producător local de plăci ceramice şi deţinătorul brandului CESAROM.
Bugetul mediu alocat de români pentru achiziţia de plăci ceramice se menţine la cca. 1700 lei, în timp ce suprafaţa medie placată este de 33m. 2, potrivit unui studiu realizat de Lasselsberger Ceramics România, producător local de plăci ceramice şi deţinătorul brandului CESAROM.
Potrivit companiei, criza din ultimul timp nu a afectat suma destinată acestor proiecte. Acelaşi studiu arată că achiziţia de gresie şi faianţă se face preponderent pentru renovarea locuinţei, iar cei mai mulţi dintre români folosesc plăcile ceramice în băi, bucătării şi holuri.
Petrişor Grindeanu, Director General al SANEX S.A. a declarat: "Studiile noastre de piaţă arată că cei mai mulţi dintre consumatori - peste 80% - pleacă la cumpărături cu bugetul deja setat. Majoritatea ajung să cheltuiască pe gresie şi faianţă între 1001-2000 lei, doar 19% dintre cumpărători depăşind suma de 2000 lei. "
Potrivit studiului, cel mai des invocat motiv pentru achiziţia de plăci ceramice este renovarea locuinţelor.
Link Original: