Efectul pandemiei s-a făcut resimţit în multe aspecte ale vieţii, inclusiv asupra a ce înseamnă şi cum arată "acasă". Un studiu Mobexpert arată că apetitul românilor pentru amenajarea locuinţei a crescut.
Efectul pandemiei s-a făcut resimţit în multe aspecte ale vieţii, inclusiv asupra a ce înseamnă şi cum arată "acasă". Un studiu Mobexpert arată că apetitul românilor pentru amenajarea locuinţei a crescut. În mediul online, au crescut vânzările pentru produsele dedicate amenajării biroului, balconului şi terasei, iar mobilă românească s-a aflat în topul preferinţelor.
Studiul Mobexpert arată că în perioada stării de urgenţă şi a perioadei de izolare românii au mutat cumpărăturile în mediul online, consecinţă directă a închiderii magazinelor fizice. De asemenea, s-au orientat mai mult decât oricând către produsele fabricate în România, astfel că printr-o campanie de reduceri dedicată mobilierului produs în ţară a rezultat în creşterea vânzărilor online a colecţiei de mobilier fabricat în România cu 600% comparativ cu 2019.
Interes sporit pentru reamenajare, cu terasa şi balconul în topul căutărilor
Studiul echipei Mobexpert a scos la iveală legătura dintre interesul românilor pentru home & deco, reflectat în căutările lor de pe Google şi felul în care aceste căutări şi-au spus cuvântul asupra vânzărilor propriu-zise de mobilă.
Link Original: