fbpx

Valea Prahovei mai accesibila la inceput de an !

Agentia imobiliara numarul 1 din Valea Prahovei transforma visul : ieftin si bun in

ultracentral...cu vedere la partia de skisi-i pune pretul de  39.000 EURO

 

Aceasta este suma pentru care poti avea propria garsoniera in centrul  Predealului.

Desi pretul e la super oferta nu profiti de teama ca nu-ti ajunge spatiul ca sa-ti inviti si prietenii in weekend ?

Problema e ca si rezolvata, caci desi garsoniera are 50 mp construiti, din care 32 utili, aceasta are posibilitate de extindere de pana la 120 mp, fiind la ultimul etaj ( etaj 4 ).

2010 se anunta un an mai bun

2010 se anunta a fi un an mult mai bun decat cel ce tocmai s-a incheiat.

Stabilitatea politica, aprecierea monedei nationale in fata euro, scaderea riscului de tara de la 7% la 2,5%, iesirea din criza a marilor economii europene si finantarea mai accesibila sunt doar cateva din semnele aparute in debutul anului ce ne determina sa privim cu incredere si optimism spre viitor.

Programul REPLAT MLS in cadrul TNI

In cadrul ultimei zile de manifestare a celei de-a Xa editii a Targul National Imobiliar se va prezenta in detaliu programul REplat MLS  System, mentionand beneficiile aduse de acesta agentiilor imobiliare din Romania.

 

Conferinta de presa are loc duminica, 15 noiembrie 2009, incepand cu ora 11.00.

Inventia ce combate criza !

Undeva in comuna brasoveana Rucar a aparut casa care va revolutiona intreaga lume imobiliara. Si asta pentru ca, asa cum melcul isi cara casa peste tot dupa el, asa vor putea si posesorii unui astfel de imobil.
Casa minune este in forma de sfera si se poate mari sau muta dupa cum doreste proprietarul.

COMUNICAT de PRESA - TNI 12-15 Noiembrie

Ultimul eveniment imobiliar al anului : Targul National Imobiliar (TNI) ediţia a Xa


Compania cu experienta in organizarea de evenimente Business, BDOBC Business Center, a stabilit ca si moment prielnic pentru conturarea concluziilor imobiliare ale anului 2009 cea de-a zecea manifestare a Targului National Imobiliar (TNI).

Evenimentul programat a se desfasura in perioada 12-15 noiembrie in Sala Unirea a Palatului Parlamentului vine ca o completare fireasca in ciclul evenimentelor TNI.

Din moment ce Targul National Imobiliar a deschis anul evenimentelor specifice in forta, prin editia organizata la inceputul lunii februarie, este de datoria TNI-ului, considerat a fi barometrul segmentului de real estate, sa creeze o editie speciala de iarna, prilej in care evolutia pietei imobiliare sa fie “radiografiata” si analizata, iar concluziile sa fie utilizate pentru a imbunatati planul de actiune ce se doreste a fi implementat anul viitor.

Pentru a sublinia evolutia avuta de preturi in decursul acestui an este suficient sa facem o comparatie intre ofertele cu care s-au prezentat companiile la cele trei editii TNI din lunile: februarie, mai si respectiv septembrie, dezvaluind si o parte din oportunitatile ce se vor intalni la acest ultim targ din an.


Spre exemplu, cu suma solicitata in luna februarie pentru o garsoniera cu suprafata de 42,20 mp in Prelungirea Ghencea, adica 40.817 EURO(TVA inclus) poti cumpara in luna noiembrie a aceluiasi an o garsoniera de 48 mp localizata pe Soseaua Alexandriei si iti mai ramane si o diferenta de  5.917 EURO ce poate fi folosita pentru a achizitiona mobilier. Marea diferenta de oferta este aceea ca in primul caz un loc de parcare costa in plus 11.900 EURO, iar in a doua situatie, locul de parcare este inclus in pret, astfel economisindu-se peste 17.000 EURO.

In plus, in aceasta perioada si LUXUL este la pret social. Daca in luna mai un apartament considerat a se inscrie in categoria lux costa de la 200.000 EURO in sus, indiferent de zona in care era situat ansamblul, la finele anului acesta se dovedeste a fi mai accesibil, un apartament de 2 camere cu o suprafata de 100mp, finisaje de exceptie si loc de parcare inclus fiind evaluat la suma de 119.620 EURO TVA inclus.


Sfarsitul celui de-al treilea trimestru i-a determinat pe dezvoltatorii imobiliari sa devina mai flexibili in ce priveste modalitatea de plata. In acest sens avansul a ajuns de la pragul de 50 % la cel de minim 5 % din valoarea imobilului, iar urmatorul pas realizat de catre dezvoltatorii imobiliari a fost sa accepte ca si avans o locuinta veche sau chiar un autoturism. Aceasta deschidere spre negocierea si personalizarea ofertelor in functie de client va atinge punctul maxim in cadrul acestei editii a targului ce incepe  joi, 12 noiembrie.


La ULTIMA STRIGARE pentru REALELE OPORTUNITATI ale anului vor fi prezenti 65 de competitori activi pe piata de real estate, ce vor oferta imobile din Bucuresti, ILFOV si Valea Prahovei.


Vizitatorii sunt asteptati cu oferte atat din partea marilor companii ce activeaza in domeniu cat si a micilor constructorilor ce au dezvoltat ansambluri rezidentiale restranse. Printre companiile expozante se numara : Impact Developer & Contractor, Adama Holding, Carmel Residential, Pallady Towers Residence,  RPF Property Fund, AMV Est Imobiliare, Banca Comerciala Romana, VB Services, Perlea Residence, Grand Trust Imobiliare, Fortuna Residence, Day Construct, Conlux Development, Partener Group Invest etc.

Evenimentul va incepe intr-un stil business prin conferinta de deschidere ce va avea drept scop conturarea concluziilor anului imobiliar 2009 si dezbaterea tendintelor pe anul viitor, aducand in discutie implicatiile intrarii in vigoare a Legii 372/2005. Prin aceasta se conditioneaza efectuarea de tranzactii imobiliare doar alaturi de un certificat de performanta enegetica a cladirilor.

Printre invitatii de onoare ai acestui moment se numara : Domnul Dan Ioan Popp- Director General Impact SA,  Florin Popovici Prim Vice Presedinte UNAI (Uniunea Nationala a Agentiilor Imobiliare), Emilia Cerna Mladin Presedinte AAER ( Asociatiei Auditorilor Energetici din Romania), Razvan Munteanu Director General IMOPEDIA.ro, reprezentanti ai Uniunii Nationale a Notarilor Publici din Romania alaturi de reprezentanti ai Asociatia Nationala a   Evaluatorilor din Romania, conferinta fiind moderata de catre Ionut Butoi- Director Executiv UNAI Romania. In cele din urma, Oana Livadariu- Redactor Sef Good Homes alaturi de inventatorul roman Florin Dobrescu vor prezenta un proiect excentric, o “casa verde” realizata din materiale recilabile, pereti hexagonali, ce poate fi luata la pachet si chiar scoasa la iarba verde in cazul in care doriti sa parasiti orasul.

Pentru deschiderea oficiala a ultimei editii TNI din acest an, au confirmat deja prezenta reprezentantii urmatoarelor canele media: Antena 1; Antena 3; Saptamana Financiara; Financiarul; Romania Libera; Business Standard si Money Expres; Business Point si Business Advisor; Europemedia Journal; Bloom Biz; etc.

Pentru detalii privind programul conferintei, invitati, cale de acces la expozitie, lista companiilor expozante sau regulamentele de participare la concursuri, accesati pagina de internet a evenimentului www.targimobiliar.eu

Expoziţia poate fi vizitata de joi pana sambata intre orele 10.00 – 19.00, iar duminica in intervalul 10.00 – 16.00 . Costul unui bilet de intrare este de 5 RON.  

  • Organizatori: BDOBC Business Center si Centrul International de Conferinte (CIC)
  • Partener Strategic : IMOPEDIA.RO
  • Parteneri : Mervani Invest, Apulum 94,  Asociaţia Romana a Agentiilor Imobiliare (ARAI), GSP Imobiliare, Art & Home si Uniunea Nationala a Agentiilor Imobiliare (UNAI).
  • Eveniment mediatizat cu sprijinul: DailyBusiness.ro; Oblique TV Magazin, Agentia Nationala de Presa AGERPRES, Good Homes alaturi de alti 50 de parteneri media

Conferinta TNI

12 noiembrie 2009 -  Palatul Parlamentului – Sala Unirea   - Incepand cu 1 ianuarie 2007 a intrat in vigoare Legea nr.372/2005 privind performanta energetica a cladirilor. Aceasta reprezinta transpunerea integrala a Directivei nr. 2002/91/CE a Parlamentului European si a Consiliului privind performanta energetica a cladirilor. Conform articolului 13 din aceasta lege: "Certificatul de performanta energetica a cladirii se elaboreaza cu respectarea legislatiei in vigoare pentru cladirile prevazute la articolul 7 (locuinte unifamiliale, blocuri de locuinte, birouri, cladiri de invatamant, spitale, hoteluri si restaurante, sali de sport, cladiri pentru servicii de comert si alte tipuri de cladiri consumatoare) care se construiesc, sunt vandute sau inchiriate".
Conform art. 23 din Legea nr. 372/2005: "Prevederile privind articolul 13, alineatele 1 si 2, privind elaborarea certificatelor si punerea acestora la dispozitie potentialilor cumparatori si chiriasi de catre proprietari, in cazul vanzarii sau inchirierii locuintelor unifamiliale si a apartamentelor din blocurile de locuinte, se aplica la trei ani de la data intrarii in vigoare a prezentei legi". Data de transpunere in realitate a prezentei legi fiind 1 ianuarie 2010 !
  SE MAI POT FACE TRANZACTII IMOBILIARE LEGALE dupa 1 IANUARIE 2010 ?
    Program Conferinta: 
  • 11:30-12:00 Primire Invitati 
  • 12:00-12:10  Cuvant de deschidere a Conferintei, prezentarea invitatilor si prezentarea temei conferinteiModerator Ionut Butoi – Director Executiv UNAI  
  • 12:10-12:20  Dumitru Viorel Manescu - Presedinte al Uniunii Nationale a Notarilor Publici din Romania,,Implicatiile legi nr. 372/2005 asupra actului de vanzare-cumparare a imobilelor din Romania’’
  • 12:20-12:30  Reprezentant al dezvoltatorilor imobiliari – probleme concrete aparute pe parcursul anului 2009 si solutii PRAGMATICE pentru relansarea pietei imobiliare -  Dan Ioan Popp – Presedinte IMPACT SA
  • 12:30-12:40  Adrian Vascu – Presedinte ANEVAR ( Asociatia Nationala a Evaluatorilor din Romania),,Ce influenta va avea evaluarea termica in editarea raportului de evaluare si estimarea pretului imobilului? Vor aparea noi categorii in clasificarea imobilelor? ’’  
  • 12:40:12:50  Florin Popovici – Prim Vice Presedinte UNAI (Uniunea Nationala a Agentiilor Imobiliare),,2009-Criza economica, caderea pietei imobiliare, inasprirea conditiilor de creditare la achizitia unei locuinte, scaderea numarului de clienti in piata imobiliara, scaderea preturilor imobilelor!Ce ne aduce 2010 prin acest certificat termic? Blocaj imobiliar la inceputul anului sau relansarea pietei imobiliare prin oferirea unui nou indice real in negocierea si stabilizarea preturilor imobilelor.” 
  • 12:50-13:00 Emilia Cerna Mladin- Presedinte AAEC ( Asociatiei Auditorilor Energetici pentru Cladiri) ,,Profilul Auditorului Energetic – cine este, unde il gasim si cum ne evalueaza termic imobilul? Cum va fi transpusa in practica legea de la 1 ianuarie 2010?
  • 13:00-13:10 Razvan Munteanu – Director General IMOPEDIA,,1 ianuarie 2010 va aduce prin legea nr. 372/2005 modificari  in modalitatile de promovare a ofertelor imobiliare?’’
  • 13:10- 14.00 Florin Dobrescu – Director Star Dome; Oana LIVADARIU – Redactor Sef GOOD HOMES Spatii de locuit sustenabile, modulare – proiect Good Homes 

Interviu - Cristina Mardare

1.Cate locuinte s-au vandut la TNI? Cate prin Prima Casa?

Cristina Mardare:In primul rand tin sa mentionez ca scopul unui targ ce are specific imobiliar nu este de a inregistra vanzari in perioada celor 4 zile de expozitie, caci nimeni nu vine cu banii in servieta pentru a cumpara pe loc o locuinta fara mai intai sa o vizioneze si sa se consulte cu o institutie financiara.

Un targ  de anvergura TNI vine in ajutorul celor interesati de o achizitie imobiliara prin reunirea ofertelor de pe piata de profil. In acest mod, vizitatorul are posibilitatea de a compara in acelasi loc si in acelasi timp toate ofertele imobiliare si de a obtine informatii direct de la dezvoltatorii proiectelor.

 Astfel, in acest caz nu se poate vorbi despre numarul de locuinte vandute la TNI, ci mai degraba despre numarul de vizionari stabilite a avea loc in perioada imediat urmatoare evenimentului. Pentru cele 85 de companii imobiliare care si-au prezentat ofertele in cadrul editiei de toamna a TNI din perioada 24-27 septembrie, perioada intensa de activitate incepe dupa terminarea targului, caci si-au stabilit peste 240 de vizionari.In ce priveste Programul Prima Casa, TNI a reunit peste 300 de apartamente cu preturi incepand de la 27.500  EURO TVA inclus.

2.Ce tip de locuinta a fost cel mai cautat de catre vizitatori (garsoniere, apartamente, case, etc)?

Cristina Mardare: La acest targ, am putut remarca doua tipuri de preferinte in cererile publicului  ce corespund unui anumit profil al vizitatorului .Astfel persoanele tinere, cu studii superioare si venituri medii, ce nu detin neaparat un autovehicul au cautat in principal apartamente de doua camere situate in apropierea unei statii de metrou in timp cecuplurile casatorite cu varsta medie peste 35 de ani, ce detin doua masini au solicitat oferte de case situate la marginea capitalei, in zone linistite ce detin ca si facilitati : gradinita, sala fitness, salon etc.

3.Cati dezvoltatori au participat acum fata de editia precedenta?

CM: Din totalul de 85 de companii imobiliare prezente la targ, 58 au fost dezvoltatori, 22  agentii imobiliare si 5 institutii financiare. Daca ar fi sa comparam aceste cifre cu cele de la targurile din anul 2008, numarul de dezvoltatori este semnificativ mai mare. Anul 2009 impreuna cu noile conditii ale pietei au determinat intreruperea activitatii pentru mare parte din agentiile imobiliare, dezvoltatorii alegand ca si metoda de promovare si intrare in contact cu public targetat participarea directa la targuri de profil.

4.Rezultatele targului arata o revigorare a pietei imobiliare sau dimpotriva?

CM: In calitate de organizatori ai evenimentului imobiliar ne declaram multumiti de cum s-a desfasurat expozitia si de prestatia expozantilor nostri ce au dat dovada de profesionalism.In ce priveste evolutia pietei nu putem sa ne lansam in aprecieri caci nu suntem analisti imobiliari. Cert este ca intr-un fel sau altul, tranzactii imobiliare se realizeaza si s-a vazut o activitate sporita fata de perioada anterioara.  

5.Cati vizitatori au participat la TNI? Au venit sa studieze piata sau direct interesati sa achizitioneze o locuinta?

CM: Daca in trecut se inregistrau intre 10.000 si 15.000 de vizitatori, la aceasta editie s-au inregistrat 6.487 de vizitatori conform biletelor vandute la intrare si a invitatiilor contorizate. Cu siguranta aceasta a fost o editie de criza ce s-a resimtit atat in numarul de vizitatori cat si in numarul de companii expozante. Targul National Imobiliar (TNI) a reunit in luna septembrie companiile ce sunt in continuare active pe piata, dand dovada de flexibilitate si capacitate de adaptare la noile conditii ale pietei si la posibilitatile reale ale clientilor.Din discutiile cu acestia, calitatea vizitatorului TNI a fost superioara, in sensul ca au venit persoanele care isi pot permite sa plateasca un avans si indeplinesc deja conditiile necesare obtinerii unui credit bancar.In plus, multi vizitatorilor s-au prezentat la targ cu “lectiile facute”, caci s-au documentat de pe site-ul evenimentului www.targimobiliar.eu ce companii se regasesc la TNI, in ce zone au oferte si au venit in cadrul targului pentru a discuta direct cu dezvoltatorul mai multe detalii. Altii, isi stabilisera deja o zona anume in care si-ar dori sa locuiasca, stiau si suma maxima pe care banca le-o poate acorda si analizau ofertele in functie de finisaje si facilitati.   

6.Care a fost cea mai importanta vanzare imobiliara? Dar cea mai ieftina?

CM: Pentru ca nu se poate vorbi despre vanzari in cadrul targului, pot mentiona insa cel mai mic pret in cadrul expozitiei : o garsoniera pe litoralul bulgaresc la pretul de 9.750 EURO TVA inclus si cel mai mare pret: un penthouse in aceeasi locatie la pretul de 1.276.415 EURO TVA inclus. Daca ar fi sa vorbim despre locatiile turistice din tara, preturile pornesc de la 27.500 EURO TVA inclus pentru o garsoniera in Brasov si ajung pana la 550.000 EURO TVA inclus pentru o vila in Breaza. Preturile pentru locuintele in capitala s-au situat intre 37.000 EURO TVA inclus (garsoniera Prelungirea Ghencea) si 312.000 EURO+ TVA  (apartament 4 camere zona Palatului Parlamentului). 

7.Ce strategii de preturi au adoptat dezvoltatorii, fata de editiile precedente?

CM:In momentul de fata toti dezvoltatorii se intrec in a crea oferte avantajoase si inedite pentru a atrage clientii. Pornind de la varianta de discount valabil intr-o perioada limitata, oferta speciala pentru avans 50% sau plata cash, stimularea achizitiei unei locuinte s-a realizat si prin oferirea gratuita, in pretul apartamentului, de locuri de parcare, masini, mobilier sau chiar excursii in strainatate.De asemenea, o parte din dezvoltatori accepta in prezent ca si avans o masina sau chiar o locuinta. Ultima “strigare” pentru realele oportunitati imobiliare va fi data abia in luna noiembrie, cand va avea loc si ultimul eveniment imobiliar al anului. TNI Business – 12-15 noiembrie 2009 este evenimentul unde oferta va atinge maximul de flexibilitate si inovatie si unde potentialul cumparator real va avea de spus ultimul cuvant.

Comunicat de presa - REPLAT

În seara zilei de 2 octombrie 2009, între orele 1800-2300, avem deosebita plăcere să vă anunţăm lansarea oficială a proiectului REplat în România. Evenimentul va avea loc la hotel ATHENEE PALACE HILTON, strada Episcopiei, nr. 1-3, sector 1, Bucureşti, în sala Regina Maria I. 
 REplat MLSystem este platforma on-line, creată pentru a înlesni colaborarea unei comunităţii de mai bine de 1.600 de agenţii, în procesul de vânzare-cumpărare, ducând la creşterea şi accelerarea afacerilor fiecărei agenţii în parte.Acest instrument permite agenţiilor imobiliare aderente din România şi din străinătate partajarea unui portofoliu comun de peste 60.000 de imobile, pe care le pot vinde / închiria în colaborare.

 

REplat este un Sistem de Listare Multiplă, Multiple Listing Service (MLS), o idee comercială, simplă, aplicată de agenţii imobiliare din SUA, primele care au intuit avantajul de a deţine un portofoliu comun de imobile. REplat este un produs transversal (utilizatorii platformei REplat, sunt agenţii imobiliare înregistrate la Camera de Comerţ, grupuri care-şi desfăşoară activitatea în franciză, asociaţii sau agenţii independente), ce se adresează tuturor operatorilor de sector care vor să aibă la dispozitie un instrument modern şi eficace, menţinând în acelaşi timp, identitatea propriei agenţii.

 

REplat are acord semnat cu Federaţia Italiană a Agenţiilor Imobiliare Profesionale(F.I.A.I.P.). În acest moment, piaţa subliniază două tendinţe. Prima se referă mai mult la încetinirea procesului de vânzare-cumpărare imobile. Cea de a doua este dificultatea de a găsi cumpărător şi vânzător în aceeaşi zonă, oraş sau judeţ. Ca o solutie, colaborarea dintre operatorii de sector (consultanţii imobiliari) devine o alegere convenabilă. De aceea, în aproximativ cinci ani de funcţionare, platforma a crescut, astfel încât este utilizată de mai mult de 1600 de agenţii, pentru un total de peste 3.700 de utilizatori.

 

Vă invit să vizitaţi site-ul www.replat.com, unde veţi putea găsi toate informaţiile referitoare la acest instrument revoluţionar care vă aduce piaţa imobiliară la birou.

 

La eveniment sunt invitaţi reprezentanţi ai agenţiilor imobiliare din Bucureşti, dezvoltatori, constructori şi consultanţi ai pieţei imobiliare. Printre invitaţii de onoare se numără: PAOLO ULPIANI, Vice Preşedinte REplat Europa; MAURIZIO MARTINO, Membru fondator REplat / Frimm Romania; ANTONIO DE JACOVO, Membru fondator REplat / Frimm Romania Cu sinceritate, Gianina Crăciun,Administrator şi membru fondator REplat / Frimm Romania CIFRELE  REplat:
  • peste 1.600 agenţii Aderente şi un total de peste 3.700 de operatori de sector (consultanţi imobiliari)
  • 60.000 imobile partajate, în Italia (54.000) şi în străinătate (aproximativ 6.000)
  • Peste 300.000 de cereri imobile lansate în 2008, pe platformă
  • 1.000 motoare de căutare conectate la MLS integrate în portaluri şi website-uri
  • 8 limbi în care sunt traduse automat, de către platformă, fişele cu detaliile imobilelor5 grupuri în regim de franciză care utilizează Replat (printre care FRIMM şi EticaSI)

TNI septembrie - cifre concrete

 INFORMATII EXPOZITIE:
  •       Suprafata expozitiei: 2.200 mp
  •       Numar expozanti : 85 companii
  •       Numar agentii imobiliare: 22
  •       Numar dezvoltatori : 58
  •       Numar institutii financiare: 5
  •       Numar proiecte: 123 din Bucuresti, Brasov, Valea Prahovei, Bulgaria
  •       Cel mai mic pret in cadrul expozitiei: 9.750 E TVA inclus( garsoniera Sunny Beach- Bulgaria)
  •       Cel mai mare pret in cadrul expozitiei: 1.276.415 E TVA inclus (penthouse Aheloy- Bulgaria)
  •       Cel mai mic pret din tara: 27.500 E TVA inclus  ( garsoniera in Brasov- Valea cu Flori)
  •       Cel mai mare pret din tara: 550.000 E TVA inclus ( vila Breaza – Mervani Invest)
  •       Cel mai mic pret din Bucuresti: 37.000 E TVA inclus ( garsoniera Prelungirea Ghencea- Red House)
  •       Cel mai mare pret din Bucuresti: 312.000 E + TVA (apartament 4 camere zona Marriot-  Prosol )
  •       Cel mai mic pret pe metru patrat : 550 EURO TVA inclus ( Ergo House)
  •       Numar vizionari stabilite in timpul TNI: aproximativ 240 ( cifra neverificata)
 INFORMATII VIZITATORI:
  •        Numar vizitatori in expozitie :  6.487 ( contorizati dupa biletele vandute la intrare si invitatii)
  •        Numar vizitatori pe site-ul evenimentului in saptamana expozitiei: 15.560
  •        Numar vizitatori din momentul lansarii site-ului TNI 2009 : 300.901
  •        Numar pagini accesate pe site-ul evenimentului in saptamana evenimentului : 37.900
  •        Numar pagini  accesate pe site-ul evenimentului din momentul lansarii site-ului TNI 2009  : 1.199.556
MEDIATIZARE:
  •        60 publicatii pentru fiecare eveniment in 2009 
  •        210 machete publicitare in reviste de specialitate, ziare sau publicatii de masa 
  •        600 mp mesh – permanent
  •        1.100 spoturi radio – Kiss Fm, Radio ZU, Radio France International, Radio Magazinul Unirea, Radio Romexpo,etc
  •        SINGURUL EVENIMENT IMOBILIAR CU SPOTURI TV:  80 spoturi Antena 3; 50 spoturi Realitatea TV, 
  •        Mediatizare pe ecrane cu led de mari dimensiuni in Bucuresti, Valea Prahovei si Litoral : 23 ecrane
  •        Reclame si prezentari audio/video in Aeroportul Otopeni, centre de birouri si spatii rezidentiale;
  •        Reclame la meciurile de fotbal, pe benzile cu leduri ce imprejmuiesc stadioanele;etc.
  •        Numar de site-uri unde promovam online TNI-ul ( ebanner + stiri ) :  173
  •        Numar afisari ebanner TNI pentru fiecare eveniment : peste 7 milioane
  •        Invitatii tiparite si trimise catre parteneri si expozanti TNI: 30.000

Comunicat de Presa post-eveniment

A treia editie din seria de evenimente a Targului National Imobiliar (TNI) programata pentru anul 2009 tocmai s-a incheiat. Aceasta manifestare a inregistrat un numar de 6.487 de vizitatori, contorizati dupa biletele vandute la intrare si invitatii.
 Cei interesati au putut analiza in perioada celor 4 zile de expozitie ofertele a 85 de companii ce au venit la targ  dispusi sa acorde premii si bonusuri sub forma de discounturi, locuri de parcare, mobila si masini. Dintre acestia, 58 au fost dezvoltatori imobiliari, 22 agentii imobiliare si 5 institutii financiare . Evenimentul a reunit aproximativ 123 de proiecte din Bucuresti, Brasov, Valea Prahovei si Bulgaria, cu preturi cuprinse intre 27.500 EURO si 1.276.415 EURO. In cadrul acestei a IXa editii TNI s-au realizat rezervari de apartamente si s-au stabilit peste 240 de vizionari in perioada imediat urmatoare. Acest fapt, alaturi de prezenta directa a dezvoltatorilor,  flexibilitatea acestora si  modalitatea de finantare prin rate pe o perioada de pana la 10 ani, fara a mai implica banca, reprezinta semne importante ale incercarilor de deblocare a pietei imobiliare. In ultima zi a evenimentului au fost pregatite mai multe surprize pentru vizitatori, acordandu-se prin tragere la sorti  abonamente la publicatiile Money Express si Business Standard pentru un an si 22 de premii in valoare de 16.000 RON oferite de catre compania ART & HOME. Acestea constau in obiecte din mobilier masiv ce se potrivesc in orice locuinta: mese cafea, comoda sertare, suport reviste, scaun balasoar, dar si perne Magniflex,  huse de protectie si o biblioteca in calitate de premiu cel mare. Castigatorii sunt anuntati pe site-ul www.targimobiliar.eu si sunt rugati sa-si ridice premiile din showroom-ul ART & HOME ce se regaseste in cadrul Home Design Mall.  In calitate de organizatori ai evenimentului, ne declaram foarte multumiti de prestatia expozantilor nostri ce au creat oferte speciale in perioada targului pentru a face fata concurentei directe din cadrul evenimentului. In ce priveste numarul de vizitatori, acesta este semnificat mai mic fata de editiile anterioare, element ce reconfirma situatia nefavorabila de pe piata imobiliara, reticenta romanilor in actuala conjunctura economica pentru a face o astfel de investitie precum si situatia lor financiara extrem de vulnerabila in perioada de recesiune economica. Cu toate acestea, calitatea vizitatorului TNI a fost “superioara” in sensul ca au fost extrem de interesati de acest segment, stiau exact ce cauta, in ce zona doresc o locuinta si care este suma pentru care ar putea obtine credit bancar.  Cu toate acestea, din punct de vedere organizatoric evenimentul a decurs foarte bine si a reunit doar companiile care activeaza cu profesionalism in acest moment de impas. Daca ar fi sa realizam profilul expozantului TNI, acesta ar cuprinde urmatoarele trasaturi definitorii : reputatie, seriozitate, flexibilitate, open-minded, si  in primul rand competitivitate .  Printre companiile participante la aceasta editie  s-au numarat : Impact Developer & Contractor, Apulum 94, Banca Comerciala Romana, Garanti Bank, Partener Group Invest, Media City, Romfelt Real Estate, Trend Imobiliar, Can Serv, Domus Stil, Volksbank etc.Pentru a afla lista completa a participantilor, cele mai atractive oferte prezentate, poze si inregistrari video de la acest eveniment, dar si programul urmatoarelor editii TNI, va invitam sa accesati pagina de internet a Targului National Imobiliar (TNI) : www.targimobiliar.eu.

Abonare Newsletter - acces la ultimele stiri si oferte imobiliare si lista de expozanti TNI